نحوه تنظیم و کنترل دما و رطوبت با استفاده از کولرگازی یونیوا بسیار مهم است. برای تنظیم دما می‌توانید از گزینه‌های تایم آپ، دکمه Temp، دکمه Swing و دکمه فن استفاده کنید.

نحوه تنظیم و کنترل دما و رطوبت با استفاده از کولرگازی یونیوا

نحوه تنظیم و کنترل دما و رطوبت با استفاده از کولرگازی یونیوا بسیار مهم است و به شما کمک می‌کند درجه حرارت محیط را به گونه‌ای تنظیم کنید که احساس راحتی و آرامش داشته باشید. برای انجام آن، باید ریموت کولر را بردارید و دکمه تایم آپ را انتخاب کنید. دکمه تایم آپ به تنظیم درجه حرارت محیط مرتبط است.

با فعال‌سازی این دکمه، زمانی که محیط به درجه حرارت مد نظر شما برسد، خاموش می‌شود. البته باید بدانید که منظور از خاموش شدن حالتی نیست که شما خودتان آن را انتخاب می‌کنید، بلکه کولر در حالت استراحت قرار می‌گیرد و زمانی که دمای محیط آن دما که برای آن تعریف شده است، خارج شد، دوباره کولر شروع به کار می‌کند. برای خرید کولر گازی یونیوا از طریق نمایندگی رسمی یونیوا اقدام فرمایید.

نحوه تنظیم و کنترل دما و رطوبت با استفاده از کولرگازی یونیوا

استفاده از گزینه کلاک 

زمانی که صحبت از نحوه تنظیم و کنترل دما و رطوبت با استفاده از کولرگازی یونیوا می‌شود، اولین مسئله‌ای که مد نظر قرار می‌گیرد، استفاده از گزینه کلاک است. شاید بتوان گفت این دکمه یکی از مهمترین دکمه‌هایی است که شما باید به آن توجه داشته باشید. با استفاده از این دکمه می‌توانید ساعت‌هایی را که کولر باید روشن یا خاموش شود، تنظیم کنید. این ویژگی به شما کمک می‌کند دمای محیط را متعادل نگه دارید.

استفاده از گزینه Temp

یکی دیگر از مواردی که باید در رابطه با نحوه تنظیم و کنترل دما و رطوبت با استفاده از کولرگازی یونیوا به آن اشاره کنیم، استفاده از گزینه Temp است. گزینه Temp به معنای دما است. شما می‌توانید با تغییر دادن عدد این گزینه، دمای هوا را تنظیم کنید. نحوه کار بدین صورت است، زمانی که عدد بالا برود، دمای محیط گرم‌تر می‌شود و زمانی که عدد پایین بیاید، دمای محیط سرد می‌شود.

استفاده از گزینه Swing

در ادامه پرداختن به نحوه تنظیم و کنترل دما و رطوبت با استفاده از کولرگازی یونیوا باید به کارکرد دکمه Swing که بر روی ریموت وجود دارد، اشاره کنیم. دکمه Swing به معنای چرخش است. اگر شما تمایل دارید که در زمان استفاده از کولر، هوا در محیط پخش شود و پره‌های آن تکان بخورند، می‌توانید این گزینه را فعال سازید. این گزینه به ایجاد جریان هوایی در محیط کمک می‌کند و این امر نقش بسیار مهمی در افزایش آرامش محیط دارد و می‌تواند حس خوشی را در افراد حاضر در محیط به وجود بیاورد.

نحوه تنظیم و کنترل دما و رطوبت با استفاده از کولرگازی یونیوا

عملکرد دکمه فن 

در این قسمت از نحوه تنظیم و کنترل دما و رطوبت با استفاده از کولرگازی یونیوا باید به استفاده از دکمه فن بپردازیم. بهتر است بدانید دکمه فن برای این منظور طراحی شده است که شما تنها بتوانید باد را در محیط به وجود بیاورید. اما به این مسئله توجه داشته باشید با فعال‌سازی دکمه فن، بادی که تولید می‌شود هیچ گرما یا سرمای خاصی ندارد و صرفا بادی است که هوا را در محیط فعال می‌کند. به طور مثال، ممکن است شما نمی‌خواهید دمای محیط تغییر کند و از طرف دیگر، به دنبال جریان هوا در محیط هستید. استفاده از گزینه فن بهترین راهکار برای شما خواهد بود. 

آیا از روی دفترچه می‌توانم نحوه کار با ریموت را بیاموزم؟

در اینجا که به موضوع نحوه تنظیم و کنترل دما و رطوبت با استفاده از کولرگازی یونیوا پرداختیم، ممکن است برخی از افراد در این باره سوال داشته باشند که آیا از روی دفترچه‌ می‌توانم کارکرد ریموت را بیاموزم. پاسخ به این سوال مثبت است. برند یونیوا به این مسئله توجه داشته است و روش استفاده از ریموت را بر روی دفترچه قرار داده است تا کاربران بتوانند بدون نگرانی از آن استفاده کنند و دمای محیط را تنظیم کنند.

چرا کولر گازی یونیوا را بخرم؟

کولرهای گازی یونیوا در ایران بسیار محبوب هستند و همواره به عنوان آپشنی برای خرید مد نظر قرار دارند. با توجه به این مسئله، ممکن است این سوال مطرح شود که چر این کولرها تا به این اندازه محبوب شده‌اند. برخی از مواردی که کولرهای گازی یونیوا را به یک محصول محبوب در بازار ایران تبدیل کرده‌اند، به شرح زیر هستند:

  • کولرهای گازی یونیوا با قیمت مناسب به فروش می‌رسند. این مسئله با توجه به نوساناتی که در ارز رخ داده است، به خوبی مشهود است.
  • کولرهای گازی یونیوا دارای امکانات بالایی هستند. همانطور که در بالا و در رابطه با نحوه تنظیم و کنترل دما و رطوبت با استفاده از کولرگازی یونیوا توضیح دادیم، آپشن‌های متفاوتی بر روی این کولرها تعریف شده است که هر یک به ایجاد دمای مناسب در محیط کمک می‌کنند. 
  • کولرهای گازی یونیوا دارای طراحی بسیار خاص و زیبایی هستند و تقریبا با هر دکوراسیونی همخوانی دارند. 
  • کولرهای گازی یونیوا بر اساس استانداردهای روز ساخته می‌شوند و همین امر باعث شده است که کاربران با خیال راحت انها را به کار ببرند. 
  • کولرهای گازی یونیوا بسیار با کیفیت هستند و محصولاتی هستند که طول عمر زیادی دارند. 

آیا برای نصب کولرهای گازی یونیوا در محیط باید به یک تکنسین مراجعه کنیم؟

برخی از افراد به این مسئله اشاره می‌کنند که خودشان می‌توانند کولرهای گازی یونیوا را نصب کنند و دیگر نیازی به تکنسین ندارند. باید بدانید که این رویکرد اشتباه است و نصب کولر گازی باید زیر نظر یک متخصص صورت گیرد. در غیر اینصورت، نصب به روشی غیر اصولی انجام می‌شود و همین امر مشکلات زیادی را در ساختار داخلی کولر به وجود می‌آورد و حتی ممکن است طول عمر کولر را کاهش دهد و باعث بروز مشکلات زیادی شود.

لازم است بدانید که برای تنظیم دما می‌توانید از گزینه‌های تایم آپ، دکمه Temp، دکمه Swing و دکمه فن استفاده کنید. هر یک از این دکمه‌ها دارای کارکرد خاصی هستند که شما باید در اولین قدم با کارکرد آنها آشنا شوید و سپس، آنها را با توجه به نیازهای محیط به کار ببرید. این مسئله بسیار مهم است و می‌تواند آرامش را در محیط به گونه‌ای که تمایل دارید، برقرار سازد و در نتیجه، شما رضایت کاملی خواهید داشت.